Cum cresti vizibilitatea hotelului pe Facebook?

De cateva luni urmaresc paginile de Facebook ale hotelurilor din Romania si am constatat ca din ce in ce mai multe hoteluri sunt active pe Facebook.

Din pacate Facebook a modificat in urma cu cateva luni algoritmul de afisare a postarilor, astfel incat postarile considerate fara un impact puternic si care nu primesc suficiente like-uri, comentarii, share-uri sa nu mai fie vizibile unei audiente largi. Cei care administreaza pagina de facebook trebuie sa creeze continut mai atractiv care să crească nivelul de implicare din partea utilizatorilor.
Cu toate ca pagina de facebook are 20.000 de fani, un mesaj postat poate fi vazut de 150 dintre ei si doar 3 sa apese butonul de like.

Scopul pentru care postam pe Facebook este de a spune ceva interesant astfel incat un fan sa trimita mai departe acel mesaj (share). Cu cat mai multi dau share la mesajul tau cu atat vizibilitatea este mai mare.

Analizand peste 100 de pagini de Facebook am observat multe mesaje adaugate de hoteluri care nu au nici o sansa sa fie vizibile.

Ce spuneti de aceasta postare? Pe voi va intereseaza in fiecare zi meniul acestui hotel? De ce as citi acest meniu daca eu nu ma cazez la acel hotel in acea zi?

meniu

Dar ce spuneti daca va apare dumneavoastra, client al unui hotel, un mesaj de genul acesta?

angajare

Ce si cum trebuie sa postezi pe Facebook?

Pentru a avea un impact cat mai mare o postare trebuie sa tineti cont de cateva aspecte:

1. Folositi imagini sugestiveFacebook este o platforma in care se posteaza foarte multe poze (250 bilioane). Cele mai apreciate postari sunt cele care contin poze de buna calitate.

most-shared-posts-photos-1-

2. Posteaza scurt
Conform unui studiu realizat in 2013 cele mai citite posturi sunt cele care contin pana in 70 de caractere.

3.Cel mai buna ora de a posta
Am citit nenumarate studii care pretind ca stiu care este cea mai buna ora pentru a posta pe Facebook.

Cele mai multe dintre aceste studii intra in conflict unul cu altul si cu propria mea analiza. Acest lucru nu poate fi ceea ce vrei sa auzi, dar cel mai bun timp pentru a posta depinde de afacerea dumneavoastra si publicul. Posteaza la ore diferite si dupa o mica analiza poti sa stabilesti ora potrivita pentru publicul tau.
Poti incerca urmatoarele variante:
– dimineata devreme
– in timpul orelor de lucru 10-17

– dupa servici si pana la masa
– in timpul filmelor, emisiunilor de seara
– Inainte de culcare
– in weekend

Analiza mea spune ca cele mai bune ore sunt: 9-10 dimineata, 3-4 pranz, 8-9 seara

4.Posteaza lucruri interesante.
Folosesteti imaginatia si posteaza lucruri care sunt interesante.
pui

Care au fost mesajele cu cel mai mare impact publicare pe pagina hotelului de Facebook?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *