Cum cresti numarul de rezervari pe site cu un simplu pas

Introducerea unei pagini cu intrebari si raspunsuri (FAQ) va poate ajuta sa cresteti rata de conversie de pe site-ul hotelului, sa aduceti noi vizitatori din cautari organice din google si sa adaugati valoarea site-ului din punct de vedere SEO.

De cate ori ati dorit sa faceti rezervare la un hotel si v-ati intrebat la ce distanta se afla hotelul de centru, ce restaurante sunt in apropiere sau daca la piscina este salvamar?

Creati o pagina dedicata cu intrebari si raspunsuri si astfel vizitatorii site-ului vor petrece mai mult timp pe site, vor capata incredere mai mare in serviciile hotelului si astfel veti creste rata de conversie a rezervarilor. Statisticile arata cu introducerea unei astfel de pagini pe site creste timpul mediu de vizitareĀ  a site-ului cu 10 % si rata de conversie cu cel putinĀ  2 %.

faq

Cel mai simplu mod de a realiza o lista de intrebari si raspunsuri utila este prin a selecta intrebarile puse de clienti departamentului de rezervari sau celor de la receptie. Creati mai multe categorii utile clientiilor: cazare, restaurant, evenimente, locuri de distractie in zona.

Nu uitati sa introduceti si un formular prin care un vizitator va poate pune noi intrebari despre hotel sau alte aspecte. Astfel veti avea intrebari “proaspete” prin care sa actualizati aceasta pagina FAQ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *